A Patchy in an Apache

A Patchy in an Apache

Aww yeeee B) actually beat this shit on lunatic finally
used continues though because I’m a scrub

Aww yeeee B) actually beat this shit on lunatic finally

used continues though because I’m a scrub

50 Followers!

So this is it? This is the thug life?

 - [muffled septette of the dead princess playing in the distance]
3,180 plays

yukari-yeahkumo:

no9000:

flangay:

enjoying the lunar eclipse like

Damn fog, couldn’t even see the moon last night

its tonight tho

ooo, I can wake up at 3 am again, thanks for the info

 - [muffled septette of the dead princess playing in the distance]
3,180 plays

flangay:

enjoying the lunar eclipse like

Damn fog, couldn’t even see the moon last night

It looks like it’s going to be a hot night.
Looks like it’s gonna be a cold night.

satorisays:

Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card

Expected Release Date: Reitaisai 11 (May 11, 2014)

This is a game where folks try to capture the rebel of Gensokyo – Kijin Seija, by trapping her in undodgeable danmaku walls, and you control Seija to overcome these impossible danmaku with crafty items you picked up, including “Bloodthirsty Yin-Yang Orb”, “Folding Umbrella of the Gap’s Prayer”, “Cursed Decoy Doll” and “Tengu’s Toy Camera”.

Screenshots here

Impossible Touhou? Sounds swell

I’ve been stuck on Subterranean Animism forever just because of Utsuho, and you know what they say, if you can’t beat them, draw them.
…Or maybe keep practicing until you actually get it right

I’ve been stuck on Subterranean Animism forever just because of Utsuho, and you know what they say, if you can’t beat them, draw them.

…Or maybe keep practicing until you actually get it right

innovation-today:

kefka44:

katie5000:

colonel-zuka:

kampfer-amazing:

crossbonegundam:

sylveonoverlord:

paperbagkun:

little-cyes-2:

narurin:

queen-of-hearts92:

shiinomii:

stingdragon:

Stick of Truth and Kingdom Hearts

Stick of Truth and… Minecraft. um.

Pokemon and DDR??? Nice.

Pokemon and Dangan Ronpa
………welp

The Walking Dead and Psychonauts…
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *weeps*

Persona 4 and Dangan Ronpa.
I’m in for an awesome time, booyah!!!

Pokemon and Bravely Default aaaah

Stick of Truth + World of Warcraft
…


Dark Souls 2 and Infamous: Second Son
holy shit

Aion and ESO.
… :U That would be cool, actually.

World of Warcraft and The Sims 3. Hmmm.

Like completed?
Ys and Metal Gear Solid V.
lovely.

Persona 4 The Golden and Phoenix Wright JFA.

Grand Theft Auto San Andreas and Touhou?

innovation-today:

kefka44:

katie5000:

colonel-zuka:

kampfer-amazing:

crossbonegundam:

sylveonoverlord:

paperbagkun:

little-cyes-2:

narurin:

queen-of-hearts92:

shiinomii:

stingdragon:

Stick of Truth and Kingdom Hearts

Stick of Truth and… Minecraft. um.

Pokemon and DDR??? Nice.

Pokemon and Dangan Ronpa

………welp

The Walking Dead and Psychonauts…

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *weeps*

Persona 4 and Dangan Ronpa.

I’m in for an awesome time, booyah!!!

Pokemon and Bravely Default aaaah

Stick of Truth + World of Warcraft

Dark Souls 2 and Infamous: Second Son

holy shit

Aion and ESO.

… :U That would be cool, actually.

World of Warcraft and The Sims 3. Hmmm.

Like completed?

Ys and Metal Gear Solid V.

lovely.

Persona 4 The Golden and Phoenix Wright JFA.

Grand Theft Auto San Andreas and Touhou?

I got my hands on some leaked footage of the upcoming Touhou 15’s stage 6 boss, as you can see Remilia makes a return as a playable character